Աշխատարան` ուսանողների հետ
«ՀՀ Սյունիքի մարզի բանահյուսական ժառանգության համայնքահեն գույքագրումը,փաստաթղթավորումը եվ պահպանումը» ծրագիրը մեծապես նպաստեց ուսանողոււթյան իրազեկությանմակարդակի բարձրացմանը: Նրանք մանրամասն ծանոթացան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Ոչ նյութականմշակութային ժառանգության պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի դրույթներին, որոնց նպատակըմեկն է` իրականացնել գործողություններ՝ ուղղված մշակույթի և մշակութային ժառանգությանպաշտպանությանն ու հանրահռչակմանը:Սյունիքի մարզի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության տարբեր ժանրերիստեղծագործությունների, ժողովրդական բառուբանի, սովորույթների, ծեսերի հանրահռչակումըհնարավոր դարձավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջազգային աջակցության շնորհիվ:Ֆոկուս խմբերում ուսանողները քննարկում են ՈՆՄԺ պահպանության հարցերը:«Հայ բանագիտություն» առարկայի շրջանակներում ուսանողները ծանոթանում են «Սասնածռեր» կամ «Սասունցի Դավիթ» էպոսի կատարողական դրսևորումներին», որը 2012 թ. ներառվել էՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Մարդկության ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ներկայացուցչական ցանկում:
«ՀՀ Սյունիքի մարզի բանահյուսական ժառանգության համայնքահեն գույքագրումը,
փաստաթղթավորումը եվ պահպանումը» ծրագիրը մեծապես նպաստեց ուսանողոււթյան իրազեկության
մակարդակի բարձրացմանը: Նրանք մանրամասն ծանոթացան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Ոչ նյութական
մշակութային ժառանգության պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի դրույթներին, որոնց նպատակը
մեկն է` իրականացնել գործողություններ՝ ուղղված մշակույթի և մշակութային ժառանգության
պաշտպանությանն ու հանրահռչակմանը:
Սյունիքի մարզի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության տարբեր ժանրերի
ստեղծագործությունների, ժողովրդական բառուբանի, սովորույթների, ծեսերի հանրահռչակումը
հնարավոր դարձավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջազգային աջակցության շնորհիվ:
Ֆոկուս խմբերում ուսանողները քննարկում են ՈՆՄԺ պահպանության հարցերը:
«Հայ բանագիտություն» առարկայի շրջանակներում ուսանողները ծանոթանում են «Սասնա
ծռեր» կամ «Սասունցի Դավիթ» էպոսի կատարողական դրսևորումներին», որը 2012 թ. ներառվել է
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Մարդկության ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ներկայացուցչական ցանկում:
25 ապր, 2024 թ.