top of page

Աշխատարան` ուսանողների հետ

«ՀՀ Սյունիքի մարզի բանահյուսական ժառանգության համայնքահեն գույքագրումը,փաստաթղթավորումը եվ պահպանումը» ծրագիրը մեծապես նպաստեց ուսանողոււթյան իրազեկությանմակարդակի բարձրացմանը: Նրանք մանրամասն ծանոթացան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Ոչ նյութականմշակութային ժառանգության պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի դրույթներին, որոնց նպատակըմեկն է` իրականացնել գործողություններ՝ ուղղված մշակույթի և մշակութային ժառանգությանպաշտպանությանն ու հանրահռչակմանը:Սյունիքի մարզի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության տարբեր ժանրերիստեղծագործությունների, ժողովրդական բառուբանի, սովորույթների, ծեսերի հանրահռչակումըհնարավոր դարձավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջազգային աջակցության շնորհիվ:Ֆոկուս խմբերում ուսանողները քննարկում են ՈՆՄԺ պահպանության հարցերը:«Հայ բանագիտություն» առարկայի շրջանակներում ուսանողները ծանոթանում են «Սասնածռեր» կամ «Սասունցի Դավիթ» էպոսի կատարողական դրսևորումներին», որը 2012 թ. ներառվել էՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Մարդկության ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ներկայացուցչական ցանկում:

«ՀՀ Սյունիքի մարզի բանահյուսական ժառանգության համայնքահեն գույքագրումը,

փաստաթղթավորումը եվ պահպանումը» ծրագիրը մեծապես նպաստեց ուսանողոււթյան իրազեկության

մակարդակի բարձրացմանը: Նրանք մանրամասն ծանոթացան ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Ոչ նյութական

մշակութային ժառանգության պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի դրույթներին, որոնց նպատակը

մեկն է` իրականացնել գործողություններ՝ ուղղված մշակույթի և մշակութային ժառանգության

պաշտպանությանն ու հանրահռչակմանը:

Սյունիքի մարզի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության տարբեր ժանրերի

ստեղծագործությունների, ժողովրդական բառուբանի, սովորույթների, ծեսերի հանրահռչակումը

հնարավոր դարձավ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի միջազգային աջակցության շնորհիվ:

Ֆոկուս խմբերում ուսանողները քննարկում են ՈՆՄԺ պահպանության հարցերը:

«Հայ բանագիտություն» առարկայի շրջանակներում ուսանողները ծանոթանում են «Սասնա

ծռեր» կամ «Սասունցի Դավիթ» էպոսի կատարողական դրսևորումներին», որը 2012 թ. ներառվել է

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Մարդկության ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ներկայացուցչական ցանկում:

25 ապր, 2024 թ.

bottom of page